Pagalba ir instrukcijos partneriams
Kontaktai: info@sveikatospazymos.lt tel.: +37069976539
Vairuotojo ir darbuotojo pažymų užsakymų valdymas
Darbo laikas
Administravimo puslapyje sužymėkite darbo valandas, kada klientai gali registruotis vizitui. Spauskite Amelia > Klinika > Klinikos profilis > Darbo valandos
Šventinės dienos jau bus įvestos į sistemą. Jeigu reiks pagalbos, praneškite, padėsim surašyti.
Jeigu reikia, galite įrašyti tam tikromis dienomis kitokį darbo laiką, negu yra nustatytas įprastas darbo laikas:
Jeigu reikia tą dieną dviejų laikotarpių (pvz ryte ir vakare), spauskite „Pridėti laikotarpį”.
Nurodymus, kaip padaryti nedarbo dieną rasite čia: https://www.sveikatospazymos.lt/darbuotojams/klinikos-kaip-padaryti-nedarbo-diena/
Jeigu šiandien gydytojas padirbo, nebeturi darbo ir nori tarkim šiandien jau eiti namo, reikia pažymėti, kad ši diena „nedarbo diena”. Nuo pažymėjimo momento daugiau tą dieną niekas nebegalės užsisakyti pažymos.
Prie kliento pavardės dešinėje paspauskite pieštuką, apačioje galėsite pakeisti vizito datą, laiką arba įrašyti pastabas. Spauskite Išsaugoti. Pakeitus laiką, klientas gaus laišką su nauju laiku.
Vizitai
Kad rodytų visas rezervacijas jūsų pasirinktame laikotarpyje, pasirinkite savo adresą laukelyje „Klinika”:
Patvirtintas vizitas – reikia pažymėti, jei vizitą tvirtinate. Klientui bus išsiųstas pranešimas.
Nepatvirtintas vizitas – Klientas pasirinko laiką, sumokėjo – vizito laikas rezervuotas.
Atšaukta – vizitas atšauktas, šiuo atveju išsiunčiamas pranešimas klientui, kad jo vizitas atšauktas.
Nekelia tel. – žymėti, kai su klientu nepavyksta susisiekti. Pažymėjus klientui automatiškai el.paštu ir SMS išsiunčiamas prašymas paskambinti klinikai.
Neatvyko/Neišduota – reikia pažymėti, kai klientas neatvyko arba jam pažyma buvo dėl kokių nors priežaščių neišduota.
Pilka spalva su vienu šauktuku – neatvyko į vizitą 1 kartą,
Geltona spalva – neatvyko į vizitą 2 kartus,
Raudona spalva – neatvyko į vizitą 3 kartus.
Apie naują užsakymą automatiškai pranešama klinikai el.paštu iškarto, kai pacientas užpildo užsakymą. Jis bus matomas jūsų admistravimo puslapyje. Taip pat bus matomi kliento užpildyti dokumentai Dokumentai puslapyje (jeigu tokie pildomi užsakymo metu).
Reikia patvirtinti vizitą, pakeičiant užsakymo statusą į Patvirtintas vizitas. Po vizito nieko daryti nereikia, išskyrus atvejus, kai klientas neatavyko ar neišduota pažyma – tuomet pažymim statusą Neatvyko/Neišduota.
Vizitų rezervacijos matomos šiame puslapyje: VIZITAI
Gali pasitaikyti, kad tuo pačiu metu padaro užsakymą du žmonės ir jie susidubliuoja. Parašykite arba paskambiniket mums, sutvarkysime tokius atvejus.
- jeigu reikia, atspausdinti deklaracijas ir kitus dokumentus, kuriuos rasite nuorodoje DOKUMENTAI
- jeigu pažyma išduota, daugiau nieko žymėti nereikia.
- jeigu dėl kokių nors priežaščių neišduota, pažymėti statusą „Neišduota/Neatvyko”.
Šio kliento mokėjimas greičiausiai dar nebuvo įskaitytas. Tokiu atveju paprašykite kliento sumokėti vietoje ir paprašykite atsiųsti mums mokėjomo kopiją į info@sveikatospazymos.lt – mes patikrinsime mokėjimus.
Pažymėti statusą „Neišduota/Neatvyko”.
Sąskaitą klientui išrašykite vizito metu, arba persiųskite el.paštu.
Atsakykiti galite taip: Sveikatospazymos.lt yra platforma, per kurią vykdomi vizitų užsakymai ir mokėjimai. Sąskaitas išrašo paslaugos teikėjas. Čia analogiškai kaip perkant bilietus į koncertą – organizatoriai vieni, o įsigyti ir sumokėti pinigus galima per bilietų platintoją.
Jeigu klientas pageidauja gauti patvirtinantį dokumentą, tegu parašo mums info@sveikatospazymos.lt – nusiųsime dokumentą-patvirtinimą.
Kai kurių įmonių buhalterijos prašo papildomo laisvos formos patvirtinimo, tegu mums parašo į info@sveikatospazymos.lt , mes jiems nusiųsime.
Kaip atsisiųsti ataskaitą apie klientus ir jų vizitus?
Puslapyje: VIZITAI :
- Viršuje spausti lapo su rodyklyte mygtuką
- Pažymėti ataskaitos laikotarpį
- Pasirinkti „Booking info from group appointment exported in separate rows”
- Spausti mygtuka „Eksportuoti”
Jums atsisiųs lentelė su visais užsakymais už pasirinką laikotarpį.
Kur rasti duomenis apie klientą?
Pasirinkite VIZITAI ir paspauskite ant kliento vardo, matysite visą informaciją. Dokumentus spausdinimui (pvz. Deklaracijas) rasite nuorodoje Dokumentai
Ar galima vizitų dažnį daryti dažniau negu kas 15 min?
Taip, yra galimybė padvigubinti pacientų skaičių, t.y. nustatyti, kad kas 15 min galėtų registruotis po du pacientus, o ne po vieną.
Vairuotojo pažymos - Garbės deklaracija ir Apnėjos klausimynas
Nusiųskite pacientui šią nuorodą, užėjęs su savo el.paštu galės užpildyti Deklaraciją:
https://www.sveikatospazymos.lt/deklaracija/
Kai klientas užsako vizitą, jam yra išsiunčiamas prašymas užpildyti deklaraciją bei apnėjos klausimyną prieš vizitą.
Jeigu nerodo, tai greičiausiai pacientas dar neužpildė dokumentų. Tuomet galima duoti užpildyti vizito metu.
Deklaraciją ir Apnėjos klausimyna galima atsisiųsti ir atsispausdinti čia
Taip pat galima priminti pacientui užpildyti deklaraciją, nuorodą į pildymą gavo pacientas el.paštu arba galite nusiųsti šią nuorodą pildymui: https://www.sveikatospazymos.lt/deklaracija/
Pirmos pagalbos ir higienos mokymų užsakymų valdymas
Tam tikros dienos dalyvių sąrašą rasite paspaudę „Dalyviai”
Kaip įrašyti naują mokymų datą?
https://www.sveikatospazymos.lt/wp-admin/admin.php?page=wpamelia-events#/events
Kurkite naują mokymų grupę padarydami jau buvusių mokymų kopiją – tuomet išsisaugo visi reikalingi nustaytmai.
Spauskite ant prieš tai buvusių mokymų Redaguoti>Duplicate Event ir pataisykite datą ir, jeigu reikia, pavadinimą ar aprašymą. Spauskite „Išsaugoti”.
Jeigu turite klausimų, parašykite info@sveikatospazymos.lt arba paskambinkite tel.: +37069976539